Celem niniejszej Polityki Prywatności jest wyjaśnienie zasad, na jakich gromadzone i przetwarzane są dane osobowe Użytkowników korzystających z serwisu pod adresem https://adwokaci-kmp.pl, a także przedstawienie podstawowych praw związanych z przetwarzaniem tych danych.
Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka Kancelaria Adwokacka Majchrzak Panas Spółka Partnerska Adwokatów prowadząca działalność gospodarczą przy ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław, Polska, KRS: 0001160172, NIP: 8982318267, REGON: 54113441100000, e-mail: biuro@adwokaci-kmp.pl, tel.: (1) 533 442 132, (2) 789 777 923 (dalej: Administrator lub Kancelaria).
Dane osobowe zbierane przez Kancelarię przetwarzane są na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”) oraz w polskich przepisach wydanych w związku z RODO, w tym ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Kancelaria zachowuje dane osobowe w poufności i zabezpiecza je przed niepowołanym dostępem osób trzecich na zasadach określonych w wyżej wymienionych aktach prawnych.
W ramach swojej działalności Kancelaria zbiera i przetwarza dane osobowe: a) w celu wykonywania umów zawieranych przez Kancelarię z Klientami (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b RODO); b) w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a to: – w celu świadczenia usług na rzecz Klientów, – w celu marketingu usług Kancelarii, w tym w celu informowania o wydarzeniach lub działalności Kancelarii, – w celach analitycznych, statystycznych oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego; c) w celu prowadzenia rekrutacji osób zainteresowanych pracą lub współpracą z Kancelarią (podstawa prawna, odpowiednio, art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Kancelaria przetwarza również dane osobowe w zakresie koniecznym do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Kancelarii (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa udostępnienia danych lub żądanie ich usunięcia może uniemożliwić Kancelarii świadczenie usług.
Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Niektóre z tych uprawnień mogą nie przysługiwać w zakresie przetwarzania danych w ramach świadczenia pomocy prawnej.
Jeżeli nie chcą Państwo, aby Kancelaria przetwarzała Państwa dane osobowe w celach marketingowych, mogą Państwo w każdym czasie zgłosić sprzeciw lub w dowolnym momencie cofnąć zgodę wobec przetwarzania danych osobowych w tym celu, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, w zależności od poszczególnych celów i podstawy prawnej przetwarzania, odpowiednio: – do czasu upływu terminów ustawowych związanych z przedmiotem umowy; – do czasu zrealizowania właściwych prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię danych związanych z przetwarzaniem określonych danych; – do czasu upływu terminów związanych z przedawnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawa; – do czasu wniesienia sprzeciwu albo cofnięcia zgody w zakresie przetwarzania danych w celach marketingowych.
W każdym momencie przetwarzania danych osobowych Kancelaria kieruje się zasadami ograniczenia celu, minimalizacji danych i ograniczonych okresów przetwarzania.
Państwa dane osobowe będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa albo umowy powierzenia. Na podstawie umowy Kancelaria może powierzyć dane podmiotom powiązanym bezpośrednio lub pośrednio z Kancelarią, w szczególności w sposób organizacyjny lub osobowy, mającym siedzibę w jednym z Państw Członkowskich Unii Europejskiej. Nadto odbiorcami Państwa danych mogą być zewnętrzni dostawcy usług (w tym usługi IT, księgowości, biegli rewidenci i audytorzy, prawnicy) oraz organy administracji, służby państwowe i sądy. Wyżej wskazani dostawcy usług w każdym przypadku będą zobowiązani do zachowania poufności Państwa danych osobowych oraz do przetwarzania ich zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
Państwa dane osobowe nie są przekazywane do krajów znajdujących się poza Unią Europejską.
Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu.
Wszelkie zmiany wprowadzane przez Kancelarię do Polityki Prywatności w przyszłości będą publikowane w witrynie. Zmiany będą obowiązywać wyłącznie na przyszłość i wejdą w życie po zaakceptowaniu zmodyfikowanej polityki prywatności, o której zostaną Państwo zawiadomieni w drodze pojawiającego się okna (pop-up window). O ile to możliwe, uprzejmie prosimy o regularne sprawdzanie naszej witryny w celu sprawdzenia aktualizacji naszej Polityki Prywatności. Jeśli nie akceptują Państwo naszej Polityki Prywatności lub zmian w Polityce Prywatności, powinni Państwo zaprzestać korzystania z naszej strony internetowej.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.